Verzekeringen

  1. Waar vind ik de voorwaarden van mijn verzekering?
  2. Op welk moment incasseert National Academic de verzekeringspremie?
  3. Betaal ik poliskosten bij National Academic?
  4. Wat is de opzegtermijn van de verschillende verzekeringen bij National Academic?
  5. Wat is de looptijd van de verzekeringen bij National Academic?
  6. Hoe kan ik een verzekering opzeggen bij National Academic?
  7. Wat zijn prolongatiekosten?
  8. Wat is assurantiebelasting?
  9. Ik ga emigreren, kan ik mijn verzekeringen bij National Academic behouden?
  10. Kan ik mijn verzekering(en) digitaal inzien bij National Academic?
  11. Op welke wijze kan een klacht worden ingediend?
  12. Ik heb schade, wat nu?
  13. Waar vind ik mijn eigen risico / polisvoorwaarden?
  14. Ik wil bij jullie een verzekering aanvragen maar heb geen e-mailadres. Kan dat?
  15. Mijn partner is niet hoger opgeleid (heeft geen hogere opleiding), kunnen wij ons toch bij National Academic verzekeren?
  16. Ik heb geen hogere opleiding, maar door carrières /interne cursussen heb ik wel een hoger niveau bereikt. Kan ik mij toch bij National Academic verzekeren?
  17. Ik ontvang mijn polis en andere bescheiden van National Academic via e-mail. Waarom is dat?
  18. Moet ik aan National Academic doorgeven wat mijn IBAN is?
  19. Ik heb National Academic gemachtigd om automatisch van mijn rekening af te schrijven. Blijft deze machtiging na de overgang naar IBAN geldig?
  20. Ik heb meerdere verzekeringen bij National Academic afgesloten. Maar nu is er voor maar 1 verzekering een premie afgeschreven. Hoe kan dat?
  21. Wat betekent ‘wettelijke storneringstermijn’?
  22. Ik ben van mening dat mijn klacht niet goed is afgehandeld. Bij wie kan ik terecht?
  23. Waar kan ik de gegevens van mijn verzekeringen inzien?
Terug