Ik heb een klacht over mijn schadeverzekering. Wat moet ik doen?
Wij adviseren u eerst telefonisch contact met ons op te nemen via 078 632 75 75. In veel gevallen kunnen wij uw klacht direct telefonisch oplossen. Bent u niet tevreden? Dan kunt u een e-mail sturen naar kwaliteitszorg@nationalacademic.nl of uw klacht per post toesturen naar: Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht. Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen.
Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening
Bent u niet tevreden met de door ons geboden oplossing? Dan kunt u met klachten over de schadeverzekeringen terecht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). De contactgegevens van Kifid vind u hieronder.
Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoonnummer: 070 333 89 99
E-mailadres: consumenten@kifid.nl
Krijg kosteloos vervangend vervoer bij schade aan, en diefstal van uw auto.
Bereken uw premie