Ervaringen met National Academic

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid.
Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.


Deel uw ervaring
 



Deel uw ervaring

National Academic
scoort gemiddeld een

Dit is het gemiddelde cijfer uit
14187 klantervaringen.

8,4
average-image

Is goed, maar ik belde net het ziekenhuis om jullie advies te volgen of neurologie gecontracteerd is bij jullie en dat werd een vreemde vraag gevonden. Dit zouden jullie mij met zekerheid moeten kunnen zeggen vertelde de secretaresse van neurologie. Dus ik leg de vraag nog een keer terug bij jullie. Verder prima

uit doetinchem 19 oktober 2021

Bedankt voor uw review. Ons Serviceteam gaat dit direct voor u na en zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. 

Vriendelijke groet, National Academic - 19 oktober 2021

Snelle reactie.

uit Horst 19 oktober 2021

Goed en deskundug geholpen bij het aanpassen van mijn auto verzekering. De lange wachttijd voorafgaand aan het gesprek was wel vervelend.

uit Waalre 19 oktober 2021

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u positief bent over de dienstverlening van een van onze medewerkers. Wij doen er alles aan om de wachttijd tot een minimum te beperken. Wij nemen uw opmerking hierin mee. Bedankt! 

Puur slechte bereikbaarheid per telefoon 2 dagen meer dan 15 minuten gewacht... dan zegt de computer ; wij bellen u terug, om dat vervolgens niet te doen.

uit alphen ad Rijn 19 oktober 2021

Hartelijk dank voor uw review. Dat u zo lang moet wachten, dat is uiteraard niet hoe het hoort! Een medewerker van ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. 

Vriendelijke groet, National Academic - 19 oktober 2021

Geen antwoord op mijn vraag. Nu weet ik nog niet of afbouw medicatie voor antidepressiva vergoed worden?

uit Amsterdam 19 oktober 2021

Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vraag. Dat is niet gegaan zoals het hoort! Ons serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om uw vragen met u door te nemen.

Vriendelijke groet, National Academic - 19 oktober 2021

Snelle correcte afhandeling van annulering
Top

uit Zoetermeer 18 oktober 2021