Mijn National Academic

"Mijn NA" gebruikt u voor de volgende online handelingen:

Declareren van zorgkosten
Bekijken van zorgdeclaraties
Aanpassen van uw contactgegevens
Inzien van het actuele verbruik van het eigen risico

Op dit moment werken wij hard aan het online inzichtelijk maken van uw overige verzekeringen, die u bij National Academic heeft ondergebracht.


Veelgestelde vragen over het inloggen

Waar kan ik mijn inloggegevens vinden?
De inloggegevens staan in de e-mail waarmee u uw eerste polis heeft ontvangen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Via de link wachtwoord vergeten kunt u uw nieuwe wachtwoord aanvragen. U krijgt dat binnen enkele minuten toegestuurd.

Hoe kan ik een nieuw e-mailadres instellen?
U kunt inloggen met uw ‘oude’ e-mailadres en vervolgens uw e-mailadres wijzigen.

Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres ben vergeten?
Wij verzoeken u in dit geval om telefonisch contact op te nemen met National Academic via
078 632 75 20. Na verificatie kunnen wij uw nieuwe e-mailadres activeren.

Ik kan nog steeds niet inloggen, wat moet ik doen?
Mocht u ondanks de voorgaande tips nog niet in kunnen loggen, dan willen wij u vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 078 632 75 75. Wij helpen u dan graag verder.