Reviewbeleid

Op onze website vindt u ervaringen van klanten. In principe plaatsen we alle ervaringen, maar er zijn wel een paar uitzonderingen waarbij wij vinden dat ze niet op onze website horen. Dit zijn ervaringen:

  • van mensen die geen klant (meer) zijn;
  • waarvan de klant het product waarover de review gaat niet meer heeft;
  • waarvan de klant heeft gevraagd om deze te verwijderen;
  • waarin privacygevoelige informatie staat over bijvoorbeeld medische zaken of financiële situatie;
  • met grof taalgebruik. Denk aan schelden of vloeken;
  • die niet in het Nederlands of Engels zijn geschreven;
  • die te inhoudelijk zijn of eigenlijk bedoeld zijn als reactie op een vraag vanuit ons;
  • die gaan over fraude;
  • over een andere verzekering of een ander merk.

Hoe berekenen wij ons klantcijfer?

Het gemiddelde klantcijfer wordt berekend op basis van de online ervaringen van onze klanten. Klanten kunnen hun mening delen over onze producten en service door 1 tot 5 sterren te geven. Waarbij 5 sterren de beste beoordeling is. Ieder aantal sterren is vervolgens een cijfer waard.

Het cijfer per aantal sterren

1 ster beoordeling = 1
2 sterren beoordeling = 3,25
3 sterren beoordeling = 5,5
4 sterren beoordeling = 7,75
5 sterren beoordeling = 10

Het gemiddelde klantcijfer wordt berekend op basis van de ervaringen die in de afgelopen 3 maanden zijn gegeven. De berekening is als volgt: het totale cijfer / aantal ervaringen = gemiddelde klantcijfer. Gelukkig berekent het systeem dit automatisch voor ons. Zo is het klantcijfer dat u ziet, altijd correct én up-to-date!

Goed om te weten

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. En we willen als het even kan zorgen voor een glimlach. Daarom houdt onze afdeling Klanttevredenheid de reviews scherp in de gaten.

  • Geeft een klant 3 of minder sterren? Dan nemen wij altijd contact op. Om te kijken of we het samen kunnen oplossen.
  • Staat er een vraag in de ervaring? Ook dan nemen we natuurlijk contact op met de klant. In dit geval maakt het niet uit hoeveel sterren er zijn gegeven.
  • De reviews worden op de reviewpagina geplaatst op volgorde van binnenkomst.
  • We maken geen onderscheid tussen positieve en negatieve reviews.