Hoe kan ik een klacht indienen?

Heeft u een klacht over uw zorgverzekering? Neem dan contact met ons op via 078 632 75 75. In veel gevallen kunnen wij de klacht direct via de telefoon oplossen.

Bent u na het telefoongesprek niet tevreden? Stuur dan een e-mail sturen naar kwaliteitszorg@nationalacademic.nl. Of u stuurt uw klacht per post naar: Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht. Wij doen ons best om uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen.

Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Bent u niet tevreden met de door ons geboden oplossing? Dan kunt u naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De contactgegevens vind u hieronder.

Adres: Postbus 291, 3700 AG Zeist
Telefoonnummer: 088 900 69 00
E-mailadres: info@skgz.nl

Het is ook mogelijk uw klacht in te dienen via de website van de Europese Commissie.

Uw National Academic zorgverzekering

Ga voor al uw zorgdeclaraties en de stand van uw eigen risico naar Mijn NA. Benieuwd naar zorgpremie 2021? Bekijk wanneer deze bekend wordt.


Inloggen
Meer informatie?

De voorwaarden van de zorgverzekering vindt u bij onze downloads.


Voorwaarden bekijken