Kan ik altijd gebruikmaken van wachtlijstbemiddeling?

Wij hebben met zorgaanbieders afgesproken dat zij zich houden aan de maximale wachttijden zoals beschreven in de Treeknorm. Moet u langer wachten op een afspraak? Dan is er een te lange wachttijd. In geval van een spoedeisende situatie moet u zo snel mogelijk de noodzakelijke zorg ontvangen. Is de wachttijd volgens u te lang? Dan is wachtlijstbemiddeling wellicht iets voor u. Al onze verzekerden kunnen gebruikmaken van wachtlijstbemiddeling. Wij gaan voor u op zoek naar een behandeling op een kortere termijn bij een andere zorgverlener.

Ziekenhuizen in het buitenland
Wij kijken altijd eerst naar alternatieven bij u in de buurt. Daarna kijken wij naar de rest van het land. Als u in Nederland niet binnen de gewenste termijn voor een afspraak langs kunt, gaan wij voor u de mogelijkheden bij ziekenhuizen in Belgiƫ en Duitsland bekijken.

Wilt u gebruikmaken van wachtlijstbemiddeling? Neem contact met ons op via 078 632 75 75 of per e-mail.

Al een zorgverzekering bij ons?

Ga voor al uw zorgdeclaraties en de stand van uw eigen risico naar Mijn NA.


Log in
Meer informatie?

De voorwaarden van de zorgverzekering vindt u bij onze downloads.


Voorwaarden bekijken